דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אתם יודעים לאן אתם הולכים השנה ? 

מאת    [ 25/02/2014 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 2009 פעמים ]

החודש השני  של שנת 2014 (ושל שארית חיינו ) כמעט  מאחורינו ורגע לפני שאנחנו עוברים לחודש הבא של השנה החדשה כדאי שתעצרו רגע ,קחו פסק זמן קצר ותשאלו את עצמכם : האם אתם בטוחים  שאתם יודעים  לאן אתם הולכים השנה ?!אם אתם לא יודעים לאן אתם הולכים ,אז בכל דרך שתלכו תגיעו.

השאלה אם תגיעו למקום שאתם רוצים להגיע אליו ,באמת.

מקום שיעשה אתכם למאושרים יותר .לדעת לאן אנחנו הולכים פירושו לקחת אחריות על הבחירה שלנו , לקחת מחויבות על החיים שלנו ועל התוצאות שאליהם אנחנו מגיעים .אני מאמינה שלכל אחד ואחת מאתנו יש תכלית ויש ייעוד הקשור בכישרון האישי שלנו .על מנת שתוכלו להגשים את תכלית החיים שלכם עליכם להחליט לבחור בשביל זה או אחר בחיים.אך,על מנת שתוכלו לבחור בשביל שיוביל אתכם לייעוד שלכם עליכם לדעת לפני הכול –מהו אותו ייעוד ? מהי תכלית החיים שלכם ? לאן עליכם לצעוד ? מהי המטרה ?

מה יעשה אתכם מאושרים ?

קחו לדוגמא טיול שעשיתם לחו"ל –כמה מאמץ השקעתם בתכנון הטיול ? האם התלבטתם לאן לנסוע  עם מי לנסוע? מתי לנסוע ? שוטטתם באינטרנט ? התייעצתם עם מומחים ? תכננתם את המסלול ? חסכתם כסף עבור הטיול ? וכל זה בשביל טיול של שבועות ספורים בלבד .

והנה לטיול של החיים שלכם או יותר נכון לומר למסע של החיים שלכם ,לא רק שאינכם מתכננים אלא שאינכם יודעים בכלל לאן אתם הולכים ? מה התכלית ? מה המטרה ? מהם התוצאות שאליהם אתם רוצים להגיע ? עם מי אתם רוצים לצעוד בדרך ? ולאן אתם בכלל מתכוונים להגיע ? באיזה מסלול לבחור ? ואיך תרגישו כשתגשימו את עצמכם ?

בעשרים השנים האחרונות  אני מנחה ,כותבת ומפתחת תכניות הדרכה,ומכשירה אנשים לעשות שינוי בחיים שלהם בדרך האימון ,ובעיקר מלמדת אותם את שפת השינוי .מאז 1995 ,הגיעו אלי אלפי אנשים שלא ידעו מה הייעוד שלהם ? מהי תכלית החיים שלהם ? וכיצד לצעוד בדרך אל המטרה שתביא אותם להגשמת החלום שלהם .

הנה סיפור אחד מיני רבים שהתרחש לאחרונה במסגרת קורס האימון שלנו הקרוי מנחה –מאמנ/ת  :

אלעד בן 37 הגיע אלינו  בפרשת דרכים ,שחוק  ועייף ,הוא הרגיש שאינינו מממש את עצמו בעבודה וזה גם השפיע על הזוגיות שלו ועל יחסיו עם הסביבה .הוא הגיע לקורס האימון על מנת לברר ולהגדיר לעצמו מחדש לאן הוא הולך ? מה תכלית החיים שלו ? האם כסף ועסקים הם שם המשחק עבורו או שמא עליו לחפש משהו אחר בעקבות התהליך שעבר בקורס האימון שלנו ובזכות התמיכה החזקה של החממה שלו –המשתתפים האחרים בקורס ובעזרת המנחים והמאמן של הקבוצה שלו ,הוא יודע היום בדיוק לאן הוא רוצה להגיע לאחרונה פתח עסק חדש וגם התנדב לעמותה למען ילדי שוליים –שני דברים שמאז ומעולם היו החלום שלו .אלעד מרגיש שהגיע הביתה  אין ספק שחייו עלו על מסלול חדש.

זה רק סיפור קטן אחד מתוך אלפי סיפורי הצלחה של אנשים שהגיעו לפריצות דרך משמעותיות ביותר בחיים שלהם בעקבות קורסי האימון שלנו .אנשים שנישאו מחדש לאחר שנואשו מלמצוא בן זוג /בת זוג ,אנשים שחשבו שימשיכו להתנהל בעייפות ,מידי יום בשלושים שנים הבאות לאותה עבודה שוחקת ומשעממת ,אנשים שהיו במצב מתמיד של הישרדות כלכלית ושלאחר הקורס הפכו את החלומות שלהם למציאות ובהמשך הם גם עוזרים לאנשים אחרים להפוך את החלומות שלהם למציאות .חלקם ,אלו שרצו בכך ,הפכו למאמנים אבל רובם ככולם הרוויחו את החיים שלהם מחדש .

הם למדו את הדרך "להפוך חלום למציאות ".

אז קחו לכם פסק זמן לשאלות אימון ובדקו עד כמה אתם זקוקים לשינוי ? עד כמה אתם יודעים לאן אתם הולכים השנה ?

תוכלו להיעזר בנו ולהגיע לשיחת אימון ללא התחייבות עם אחת המאמנות הבכירות של המכללה כדי לבדוק אם הקורס שלנו לאימון עשוי להתאים לכם  ולעזור לכם להגדיר מחדש לאן אתם רוצים להגיע השנה ? 






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב